מקסום מאגרי לקוחות
• שימור וחיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים באמצעות כלים טכנולוגיים
• יצירת סדרה של מסרים מעולם הlife style של המותג
• קביעת המסר לכל לקוח ע"פ השלב הרלוונטי
• ניתוח הרגלי הלקוח ע"י בניית סקרים
• המלצות לטיוב ואיסוף לידים
• בניית מודל לחיזוי הצלחה על בסיס ניתוח נתונים סטטיסטיים
• הגדלת המעגל הקיים באמצעות הפניות שהלקוחות הקיימים יעבירו
• החייאת" לידים ישנים ויצירת רכישות חוזרות.
• חיזוק הקשר מהאופליין לאונליין
תתארו לכם מצב שאתם יוצאים מפגישת מכירה נפרדים לשלום וממשיכים ללכת יחד לאותו כיוון ממשיכים לדבר על אותם נושאים שעלו בשיחה כדי שחלילה לא יתפספס ערך שלא הופץ כראוי והעיקר להישאר בתודעה- נשמע הזוי- נכון?
אבל אם חושבים על זה רגע- זה בדיוק מה שהרימרקטינג עושה- ממשיך להפיץ ערך כדי להישאר בתודעה גם אחרי שיוצאים מאתר האינטרנט- ממשיכים לראות את המסרים בכל מיני ערוצים שונים (YNET, פייסבוק, youtube ועוד) אז להמשיך ללכת פיסית אחר לקוח- בהחלט על גבול ה- creepy אבל כן לחזק את הקשר בין האופליין (הפגישה) לאונליין (דיוורים, אסמסים, פייסבוק ועוד) וכל זאת כדי להמשיך להפיץ את הערך ולהישאר בתודעה.
סדנאות מכירה
הסדנא יכולה להתקיים באופן חד פעמי בבית הלקוח/ אחת לרבעון לקהל הרחב.
מיקוד: יצירת תעדוף נכון לפניות חדשות וגם לאלו שכמעט שכחתם שקיימים.
המכירה שלך לעצמך: כיצד להעלות את תודעת המכירה?
צבירת כלים: להתחרות בטכנולוגיה באמצעות טכנולוגיה וכלים שהטכנולוגיה לעולם לא תוכל להחליף (רגש/ נוכחות)
התאמת המסר ללקוח: הדרך הטובה ביותר להנגיש את המידע ללקוח ובהתאם למה שחשוב לו
מסיימים חזק: זיהוי איתותי קנייה: שפת גוף
השורה התחתונה: קבלת החלטות מתוך מספרים (ולא מתחושות בטן…)
קורס מכירות
20 שעות אקדמאיות
התהליך מושתתת על בסיס מודל מוכח לחיזוק וטיפוח הקשר עם לקוחות ויצירת אנרגיה גבוה למכירות על בסיס עבודה שיטתית, הכוללת את הפרטים הבאים:
• חיבור- שבירת הקרח' קבלת פנים, שלב הME- הצגה עצמית מי אני ומי הלקוח
• סגנונות תקשורת
• הובלה- עד כמה הלקוח ייצא הרבה יותר חכם אחרי הפגישה איתי
• הצבת מנהל המכירות כאוטוריטה בתחומו
• פרמטרים לקבלת החלטה נבונה
• יתרונות מול מתחרים
• הצגת הפיתרון- בירור צרכי לקוח
• התאמת התועלות לצרכים
• שינוי השיח ממוצר מחיר לצרכים תועלות
• וודאות במכירה
• מענה להתלבטויות- בירור הדלתא של הלקוח
• אמפאטיה מכוונת
• שליפת תועלות מובהקות מבנק תועלות
• מסיימים חזק- חתירה לסגירה
• יצירת אפסייל
• יצירת הגדלה באופן שיטתי
הכשרת מוקדים טלפוניים
• יצירת אנרגיה ותודעה גבוה
• אופן המענה הטלפוני- ניהול השיחות בצורה איכותית כולל טיפול בהתנגדויות
• ליווי ובקרה למקסום כמות פגישות
• ניהול והובלת שיחת המכירה
• שליטה מקצועית ליצירה וחיזוק תחושת וודאות הלקוח
• רישום פרטי הלקוח
• טכניקות לסגירת עסקה
• ברור צרכי הלקוח
• שימוש בידע טכנולוגי לרבות הקלטות שיחה וניתוח סטטיסטי
• בניית מקצה שיפורים לכל אורך התהליך
• דוח שבועי הכולל כמות לידים/ שיחות/ תאום פגישות/ פגישות בפועל/ עסקאות
תכניות ליווי
בניית תכנית יעדים
ניתוח המכירות שהתקיימו עד השלב
בניית מודל לחיזוי הצלחה על בסיס מודל SMART
בניית חבילת מוצרים נלווים
יעדים ספציפיים לכל מנהל מכירות
תרגום התכנית לתוכנה
יצירת שיטת עבודה אחידה
יצירת שפה אחידה לאותו המותג
הכנה מקדימה לכל פגישה
הצגה עצמית- התאמת התועלות לכל לקוח
שלב ההובלה- ניתוח צרכים
בניית הצעה שתציג את הפיתרון לצרכים שאותרו
תבניות שליפה למענה להתלבטויות
סגיר/ סגירה
דוחות שבועיים
בקרה על אנשי המכירות
הנעה ומיקוד לעבר היעד שנקבע לכל אורך התהליך
השמה לאנשי מכירות
אספקת שירותי השמה לאנשי מכירות/ מנהלי לקוחות טלפוניים על סמך קריטריונים שיוגדרו ע"י החברה והגדרות התפקיד
ההשמה כוללת סינון מתוך מאגר פוטנציאליים שעברו הכשרת מכירות/ עסקו בעבר במכירות
השירות יכלול אופציה להכשרה ייעודית לתפקיד